Bezpłatne Demo Szkolenia Decision Making Done®

Jak sprawić, aby liderzy nie ulegali presji, zaczęli podejmować lepsze decyzje i dobrze komunikować je zespołom?

Dowiedz się, jak jako HR, możesz pomóc liderom podejmować decyzje, które nie tylko wspierają osiąganie celów organizacji, ale także budują zaufanie, zaangażowanie i lojalność w zespołach.

6 lutego 2025, godz. 15:00 – 16:00

Zapisz się na bezpłatny warsztat. Wypełnij formularz.

    Jakie sygnały mogą świadczyć o tym, że Twoi liderzy mają problem z podejmowaniem decyzji?

    Liderzy unikają podejmowania trudnych decyzji

    Każdego dnia Twoi liderzy mierzą się z decyzjami, które mają wpływ na morale zespołów, wyniki pracy i realizację strategicznych celów. Często jednak, analizują sytuację zbyt długo, ciągle zbierają nowe informacje, odwlekają decyzje, obawiając się potencjalnych konsekwencji. Jako HR widzisz, że liderzy potrzebują wsparcia – jasnych narzędzi i procesów, które pomogą im podejmować decyzje z większą pewnością siebie.

    Decyzje podejmowane są pod presją, co negatywnie wpływa na efektywność zespołu

    Całkowicie przeciwstawnym zachowanie są liderzy, którzy podejmują decyzje pod presją – czasu, nagłych wydarzeń czy oczekiwań otoczenia bez właściwej analizy konsekwencji bądź właściwego uporządkowania procesu i informacji. W rezultacie decyzje są nietrafione, a ich skutkiem są nowe problemy – od nieudanych projektów po utratę zaufania zespołów. Jako HR szukasz sposobu, aby pomóc liderom wypracować uporządkowany proces decyzyjny, który pozwoli im działać pewniej i skuteczniej, nawet w stresujących warunkach.

    Brak jasnego planu wdrożenia decyzji prowadzi do chaosu i frustracji

    Zespoły nie wiedzą, kto za co odpowiada, a priorytety zmieniają się z dnia na dzień. W rezultacie zadania są wykonywane chaotycznie, a najważniejsze projekty zostają odłożone na później. Pracownicy czują się przytłoczeni, co obniża ich efektywność i motywację. Jako HR widzisz, że liderzy potrzebują wsparcia w tworzeniu spójnych planów wdrożenia decyzji – takich, które jasno określają role, terminy i oczekiwane rezultaty. Bez tego organizacja marnuje czas i zasoby oraz traci zapał swoich pracowników.

    Poznaj proces, który ułatwi Twoim liderom podejmowanie trafnych decyzji

    Warsztaty „Decision Making Done®” wyposażą liderów w wiedzę i umiejętności, dzięki którym będą podejmować trafniejsze decyzje, działać z większą determinacją i skuteczniej motywować zespoły. Dzięki praktycznym narzędziom i technikom dowiesz się, jak sprawić, aby liderzy podejmowali decyzje, które minimalizują ryzyko i redukują chaos.

    Podczas warsztatów poznają uporządkowany proces decyzyjny, który pozwoli im pewnie podejmować lepsze decyzje nawet w stresujących warunkach. Nauczysz się, jak wspierać liderów w analizie danych i uwzględnianiu konsekwencji wyborów, dzięki czemu przestaną dokładać trudne decyzje na później.

    Dzięki zdobytej wiedzy liderzy nie tylko zaczną jasno komunikować swoje decyzje, powody i argumenty, ale również będą skuteczniej angażować pracowników, co pozwoli zbudować zaufanie i zwiększyć motywację zespołów do wdrażania decyzji w życie.

    Co zyskasz, biorąc udział w warsztatach?

    Zdobędziesz narzędzia wspierające liderów w tworzeniu bardziej przemyślanego procesu decyzyjnego, który pozwala minimalizować ryzyko i podejmować bardziej świadome decyzje.

    Dowiesz się, jak zidentyfikować najczęstsze pułapki, takie jak presja czasu, brak odpowiednich danych czy paraliż decyzyjny, oraz jak pomóc liderom ich unikać.

    Nauczysz się wspierać liderów w skutecznej komunikacji decyzji, budowaniu zaufania i zwiększaniu zaangażowania pracowników w realizację wspólnych celów.

    Jakich zmian możesz spodziewać się po warsztatach?

    Przed

    Po

    Liderzy często podejmują decyzje pod presją lub odwlekają je, co wprowadza chaos w zespołach i spowalnia działania.

    Liderzy mają uporządkowany proces decyzyjny, który pozwala im z łatwością podejmować decyzje.

    Decyzje liderów są często nieprzemyślane, bazują na intuicji lub oczekiwaniach innych.

    Decyzje liderów są oparte na rzetelnych danych i dokładnych analizach.

    Pracownicy nie rozumieją sensu decyzji liderów i nie angażują się w ich realizację.

    Liderzy skutecznie komunikują decyzje, angażując zespoły i budując zaufanie oraz motywację do działania.

    W organizacji brakuje spójnych działań, a projekty są często przerywane.

    Decyzje liderów są wspierane jasnymi planami wdrożeniowymi, które poprawiają koordynację i efektywność zespołów.

    Prowadząca

    Iwona Kiwerska

    Przez ponad dwadzieścia lat doskonalę swoje doświadczenie jako konsultant i trener, zarówno w Polsce jak i krajach Europy Centralnej i Wschodniej. Jestem autorką szeregu projektów, których celem było wprowadzenie zmian w organizacji, budowania kultury organizacyjnej, wdrażanie wizji i zarządzania ludźmi.

    Od 2002 r. jestem współodpowiedzialna za rozwój sieci FranklinCovey na terenie Europy Centralnej. Jako Master Trainer odpowiadam za rekrutację i rozwój trenerów, a także za tworzenie i wdrażanie procesów szkoleniowych. Miałam zaszczyt prowadzić seminaria dla międzynarodowych klientów w różnych krajach europejskich.

    Prywatnie jestem żoną, mamą dwójki dzieci, właścicielką psa i czterech kotów. W wolnych chwilach zaszywam się, często w towarzystwie licznych przyjaciół na Lubelszczyźnie, gdzie staram się twórczo spędzić każdą chwilę.

    iwona_kiwerska_508A4136-1-qc0fpfok80bamjxe179j99clbt26nljni1ngzhrlts

    Zapisz się na bezpłatne demo szkolenia. Wypełnij formularz.